Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Paroplynová elektrárna s spalovacími motory
Kubik, Martin ; Caha, Tomáš (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zpracování a výpočet technologického schématu pro paroplynovou elektrárnu s pístovými motory spalující těžký topný olej. Jsou analyzovány požadavky pístových motorů na úpravu TTO a je navržen technologický postup přípravy paliva. Součástí práce jsou analýzy vhodnosti umístění, možnosti provozu a také variantní řešení teplárny s pístovými motory. Výhodnost variant je posouzena v ekonomickém modelu při uvažování elektrárny jako zdroje v základním zatížení a poskytující podpůrné služby. Výsledky mají sloužit pro posouzení realizovatelnosti investičního záměru.
Optimalizace provozu teplárenských a elektrárenských bloků v ES
Bezděk, Jakub ; Radil, Lukáš (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá strukturou elektrizačních soustav v Evropě a jejich spoluprácí. Dále se také věnuje základním druhům elektráren a tepláren, nejčastějším výrobnám elektrické energie, poté je v práci popsaná optimalizace provozu elektrizační soustavy, její systémové služby, podpůrné služby a služby poskytující přeshraniční poskytování elektrické energie. Závěrem práce jsou definice regulačních nástrojů a na příkladu je ukázáno optimální rozdělení výkonu dvou specifických bloků při daném zatížení.
Student se sluchovým postižením na vysoké škole
Ondráčková, Zdenka ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat podpůrné služby, které poskytují studentům se sluchovým postižením vysoké školy v České republice. Jsou zde uvedeny zákony, které se pojí s právem na vzdělávání osob se specifickými potřebami, resp. osob se sluchovým postižením. Následně se práce věnuje jednotlivým oblastem nezbytných pro studium na vysoké škole, jako např. jazykové kompetence či tlumočnické služby. Stěžejní část práce tvoří výčet veřejných vysokých škol, u kterých je uvedeno, zda zřizují centrum pro poskytování služeb studentům se specifickými potřebami a následně jsou prezentovány konkrétní služby, které jsou nabízeny studentům se sluchovým postižením. Posléze je uvedena organizace, která sdružuje některé veřejné vysoké školy, které poskytují podpůrné služby studentům se specifickými potřebami. Dané informace byly získány pomocí analýzy webových stránek konkrétních vysokých škol, případně skrze elektronické dotazníky. Výsledky této práce umožňují rychlý a ucelený vhled do problematiky poskytování služeb studentům se sluchovým postižením na vysoké škole.
Specifické potřeby neslyšících při studiu na vysokých školách v České republice
Kretíková, Andrea ; Záškodná, Helena (vedoucí práce) ; Frič, Pavol (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vzdělávání osob se sluchovým postižením na vysokých školách v České republice. Důraz je kladen na specifické vzdělávací potřeby osob se sluchovým postižením, které jsou při studiu na vysoké škole naplňovány podpůrnými službami. Práce konkrétně řeší, jak jednotlivé typy podpůrných služeb, tak i centra pro podporu studentů se specifickými vzdělávacími potřebami při vysokých školách, které tyto služby nabízí. Výzkumné šetření, provedené formou online dotazníku, zjistilo, že využívání podpůrných služeb ze strany studentů je frekventované a zároveň, že kvalita služeb nabízených centry pro podporu studentů se specifickými vzdělávacími potřebami se jeví jako velmi vysoká. Šetření také sledovalo využití modifikace maturitní zkoušky ve vztahu s využitím modifikace příjímacích zkoušek na vysoké školy studenty se sluchovým postižením. Vytvořený online dotazník v českém znakovém jazyce poskytuje účinnou zpětnou vazbu neslyšících studentů k centrům pro podporu studentů se specifickými vzdělávacími potřebami. Klíčová slova: centra pro podporu studentů se specifickými potřebami, neslyšící student, podpůrné služby, sluchové postižení, specifické vzdělávací potřeby, vysokoškolské studium.
Student se sluchovým postižením na vysoké škole
Ondráčková, Zdenka ; Hádková, Kateřina (vedoucí práce) ; Komorná, Marie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat podpůrné služby, které poskytují studentům se sluchovým postižením vysoké školy v České republice. Jsou zde uvedeny zákony, které se pojí s právem na vzdělávání osob se specifickými potřebami, resp. osob se sluchovým postižením. Následně se práce věnuje jednotlivým oblastem nezbytných pro studium na vysoké škole, jako např. jazykové kompetence či tlumočnické služby. Stěžejní část práce tvoří výčet veřejných vysokých škol, u kterých je uvedeno, zda zřizují centrum pro poskytování služeb studentům se specifickými potřebami a následně jsou prezentovány konkrétní služby, které jsou nabízeny studentům se sluchovým postižením. Posléze je uvedena organizace, která sdružuje některé veřejné vysoké školy, které poskytují podpůrné služby studentům se specifickými potřebami. Dané informace byly získány pomocí analýzy webových stránek konkrétních vysokých škol, případně skrze elektronické dotazníky. Výsledky této práce umožňují rychlý a ucelený vhled do problematiky poskytování služeb studentům se sluchovým postižením na vysoké škole.
Specifické potřeby neslyšících při studiu na vysokých školách v České republice
Kretíková, Andrea ; Záškodná, Helena (vedoucí práce) ; Frič, Pavol (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vzdělávání osob se sluchovým postižením na vysokých školách v České republice. Důraz je kladen na specifické vzdělávací potřeby osob se sluchovým postižením, které jsou při studiu na vysoké škole naplňovány podpůrnými službami. Práce konkrétně řeší, jak jednotlivé typy podpůrných služeb, tak i centra pro podporu studentů se specifickými vzdělávacími potřebami při vysokých školách, které tyto služby nabízí. Výzkumné šetření, provedené formou online dotazníku, zjistilo, že využívání podpůrných služeb ze strany studentů je frekventované a zároveň, že kvalita služeb nabízených centry pro podporu studentů se specifickými vzdělávacími potřebami se jeví jako velmi vysoká. Šetření také sledovalo využití modifikace maturitní zkoušky ve vztahu s využitím modifikace příjímacích zkoušek na vysoké školy studenty se sluchovým postižením. Vytvořený online dotazník v českém znakovém jazyce poskytuje účinnou zpětnou vazbu neslyšících studentů k centrům pro podporu studentů se specifickými vzdělávacími potřebami. Klíčová slova: centra pro podporu studentů se specifickými potřebami, neslyšící student, podpůrné služby, sluchové postižení, specifické vzdělávací potřeby, vysokoškolské studium.
Optimalizace provozu teplárenských a elektrárenských bloků v ES
Bezděk, Jakub ; Radil, Lukáš (oponent) ; Mastný, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá strukturou elektrizačních soustav v Evropě a jejich spoluprácí. Dále se také věnuje základním druhům elektráren a tepláren, nejčastějším výrobnám elektrické energie, poté je v práci popsaná optimalizace provozu elektrizační soustavy, její systémové služby, podpůrné služby a služby poskytující přeshraniční poskytování elektrické energie. Závěrem práce jsou definice regulačních nástrojů a na příkladu je ukázáno optimální rozdělení výkonu dvou specifických bloků při daném zatížení.
Paroplynová elektrárna s spalovacími motory
Kubik, Martin ; Caha, Tomáš (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zpracování a výpočet technologického schématu pro paroplynovou elektrárnu s pístovými motory spalující těžký topný olej. Jsou analyzovány požadavky pístových motorů na úpravu TTO a je navržen technologický postup přípravy paliva. Součástí práce jsou analýzy vhodnosti umístění, možnosti provozu a také variantní řešení teplárny s pístovými motory. Výhodnost variant je posouzena v ekonomickém modelu při uvažování elektrárny jako zdroje v základním zatížení a poskytující podpůrné služby. Výsledky mají sloužit pro posouzení realizovatelnosti investičního záměru.
Process analysis of utilizing ERP applications
Györfy, István ; Basl, Josef (vedoucí práce)
Žijeme v době, kdy informace jsou jedním z nejcennějších, možná vůbec nejcennějším zbožím na trhu. Společnosti, které chtějí přežít, být produktivní a úspěšné si dříve nebo později uvědomí důležitost informačních systémů. Nedávno ještě správně nastavený a stabilní informační systém byl konkurenční výhodou, dnes tomu už tak není. Konkurenční boj je tvrdý a manažeři si uvědomí, že specializovaný informační systém potřebují, aby mohli být úspěšní. Protože tyhle systémy pokrývají v podstatě celý obchod organizace, jsou nesmírně komplikované a komplexní a bez adekvátní podpory jsou téměř nepoužitelné. Hlavním tématem této práce je podpora ERP systémů a přehled služeb poskytovaných po úspěšné implementaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.